Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ana Radmilović: Dan kad je Koštunica prestao da bude dosadan

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 02 mart 2011 11:56
Mladen Šipka
Pitanja na koja dr Koštunica mora dati odgovor Srbiji:
24. Kako je dozvolio da plate u Srbiji budu BEDNIH I MINIMALNIH 430 EUR( dok sadašnja vlada oslabljena, bez nove energije i jedinstva,pa i bez Dinkića obezbeđuje ČAK 33O EUR)?
37. Zbog čega je držao 460 000 nepotrebno zaposlenih u Srbiji ( sadašnja vlast na putu bez alternative je bezbolno izvršila delimičnu RACIONALIZACIJU )?(Šuška se da su to sve bili kadrovi, simpatizeri i glasači DSS zahvaljuči kojima je stranka VK jedva prešla cenzus )?59. Zašto je dozvolio NEPOTREBNE STRANE INVESTICIJE 3-5 milijardi EUR godišnje , kada je očigledno iz dosadašnjeg rada PROEVROPSKE VLADE da su one u tom obimu suvisne, skupe i neracionalne i da taj proces treba da teče u suprotnom smeru :SRBIJA MORA DA INVESTIRA U STRANE INVESTITORE 3 do 10 OOO EUR po zaposlenom Srbinu)BAR DOK EU NE STANE NA NOGE?
Preporuke:
0
0
2 sreda, 02 mart 2011 11:59
Mladen Šipka
87. Da li čuje ponovo SPASI SRBIJU IZ LUDNICE, KOŠTUNICE ( koju ovog puta ne pevaju pripadnici navijači huligani nacionalističke klerofašitstičke nazadne konzervativne ideologije, niti pevaju u vreme VK diskriminisani i bez alternative pojavljivanja na TV sa nacionalnim frekvencijama evropske orijentacije sada oslobođeni učesnici VELIKOG BRATA,FARME , DVORA)?15. pitanje za 5000000 dinara : KO SME DANAS DA VAS POGLEDA U OČI?
Preporuke:
0
0
3 sreda, 02 mart 2011 12:05
Pavle
Da,tako to izgleda iz pozicije novinara koji, kao i svaki građanin,može da svemu da "romansiran" pristup,i kada bi se život i politika posmatrala iz te pozicije,bilo bi tako kako vi pišete.
Ali...to nije život,još manje politika.
Život traži akciju i dela,prihvatanje vremena i promena koje vreme u kom živimo,donosi.
Vreme u kome živimo teško je i često ume da "sludi" pojedinca,ali,ovaj narod je pokazao da ume da "pročita" svakog ko mu nešto nudi,i da,pre ili kasnije,da mu zasluženu ocenu.
DSS se kasno setio da bude "dosledan"(bolje rečeno,sam sebe je doveo u poziciju da mu ništa drugo ne preostaje),a teško da je ikada to i bio,sem na rečima,a i sada je njegova "doslednost" posledica povređene sujete predsednika DSS,i ništa više.
Evo,sada da im neko od dve velike stranke ponudi mesto premijera i gradonačelnika Beograda,videli biste koliko su "principijelni.Narod je to prozreo,i kaznio,kao što će kazniti i Tadića i svakog sledećeg ko ga potceni.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 02 mart 2011 12:30
Stanimir Trifunović
Samo onaj koji puzi ne može nikada da padne.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 02 mart 2011 12:34
Al.M.Popović
U Srbiji već postoji dvopartijski sistem: na jednoj strani je DSS, a na drugoj nešto nalik na nekadašnji SSRN (Socijalistički savez radnog naroda), u kome se nalaze sve ostale stranke. DSS je jedina neplanirana i neposlušna stranka; samo njoj je suštinska demokratija, sazdana od načela i demokratskih institucija, programsko opredeljenje. Ali, demokratija se ne uvodi dekretima, još manje revolucijom (kakava je bila petooktobarska). Svakako, izgleda da protiv totalitarnog režima, kakav je bio Miloševićev, nije moglo bez revolucije. Međutim, najveći problem u vezi sa revolucijom su - revolucionari. I njihove revolucionarne zasluge. Revolucionari su po pravilu demagozi. Lako manipulišu gladnim ljudima. Glad je teška i nepodnošljiva, zahteva brza rešenja, što revolucionari uvek nude. Preki put. Gladnima se obično ne sviđa kada im se kaže da treba biti strpljiv i uporan. Oni hoće sad i hoće sve. Treba sačekati vreme trežnjenja naroda opijenog lažima i prevarama revolucionara. Raskrinkavanje je počelo.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 02 mart 2011 12:38
Jedan pažljivi čitalac
Svaka čast Ana! Budite nam uvek ovako "dosadna" i časna i hrabra! Samo će Vam više zavideti kao što u suštini zavide i svim drugim "dosadnim"; oni što menjaju i veru za večeru, pa i samo mode radi!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 02 mart 2011 12:42
dan oslobođenja
dss je zatvorena kao i svaka druga partija za sve kreativne sugestije...postoje partije i njihove uske infrastrukture i interesi sa jedne strane i stvaraoci sa druge strane.onog dana kada se partije u srbiji otvore za stvaralacko a ne samo za trgovacko i preduzetnicko...to ce biti DAN OSLOBOĐENJA!
Preporuke:
0
0
8 sreda, 02 mart 2011 12:52
slobodan45
nikad kraja EPP programima, izbori se bliže, a mi treba, po 1000 put, oči da vadimo, jedni drugima, zbog nekoliko pokvarenih nesposobnjakovića...
Preporuke:
0
0
9 sreda, 02 mart 2011 13:20
KPS
Sta se čudite Ana? Pa i Robespjeru su otsekli glavu.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 02 mart 2011 13:41
Velja
Ljudi mogu Koštunici zamerati mnogo štošta, ali jedno moraju uvideti a to je da su DSS i
Koštunica predmeti najžešćih napada od strane briselsko-vašingtonskih ispostava u Srbiji svih tipova i formata.
Zašto je to tako? Zar je taj čovek zaista "nekako suviše nezgodan"?
Naravno da svi vide da je ova vlast loša, ali je logika pomenutih ispostava sledeća: Nećemo negirati da je ova vlast loša, ali moramo sprečiti da pri njenom rušenju, narod usled
opravdanog nezadovoljstva ne načini neki "pogrešan" izbor. Zato ćemo ga do besvesti, sa B52 i drugim oruđem, bombardovati informacijama koje govore da je Koštunica ustvari najveći zlotvor. O Dinkiću, DS baronima - prodavcima reklamnog prostora, Tomi, Vučiću, Čedi, Čanaku itd, nema šta puno loše da se kaže. Ili su njihove mrlje toliko sićušne u odnosu na Koštunicu, koga jednostavo treba razvlačiti po medijima mesecima, sve do izbora, da bi narod shvatio koga ne sme da bira.
Ali inat je čudna biljka na ovim prostorima.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 02 mart 2011 14:16
thinking maize@ Mladenu Šipki, Give me Five!
A "klerofašističke" navijačke "huliganske" "grupice" "Cigana" i "Grobara" pevaju: "Srbija se buni, DOLE "DŽordž Kluni"!" (u originalu glasi malo drugačije, ali da ISPOŠTUJEMO moderatora!)
Preporuke:
0
0
12 sreda, 02 mart 2011 14:27
nataša
Često se meša jednoličnost i dosada. Jednoličnost je zamorno i neproduktivno stanje ili radnja koju neko radi ili trpi. A dosada, dosada je više bolest nego što se misli.
Kad neko za nekog kaže da je dosadan to znači da ne može da prihvati ono što taj "dosadni" radi, a ne može da ga pobedi kontraargumentima i ne može mu praktično ništa. Onda kaže dosadan je.Za mene Čeda JOvanović nije dosadan nego jednoličan, predvidiv i pun stereotipoja. Za Čedu je Koštunica dosadan jer mu ne može ništa, a neće ili ne može da se složi sa njim.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 02 mart 2011 15:03
JM
U uslovima kontrole medija i nepoželjnosti kod EU i NATO struktura, DSS mora biti 100% "ispravan" da bi mogao da "pliva" na političkom moru Srbije. Kao što i u svim ostalim političkim partijama ne sede samo pošteni tako je isto i u DSS. Međutim najviše se to zamera DSS-u jer je na "kontra" strani.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 02 mart 2011 15:27
vojislavka
Imate pravo ,Ana! Laz je stvarno mnogo dosadna. A i Gospod rece u Svetom Pismu: ...neka bude rijec vasa:da, da; ne,ne; a sto je vise od toga od zloga je.
Preporuke:
0
0
15 sreda, 02 mart 2011 16:33
hiperborejac
Sve više DSS-a.. to ne ide na dobro :-)
A i vi , Radmilovićeva .... ovoliki sneg napolju (dvaes santima na Istoku) a vi blistate li blistate . Svašta od vas.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 02 mart 2011 17:51
Zoran
Ana, sve sto ste napisali o Kostunici stoji, medjutim postavlja se pitanje kako to da DSS uziva podrsku biraca koliko i LDP, odnosno, kao stvari sada stoje, jedva da ce preci cenzus sa nekih 5-6%? Koliko god da B92 oblikuje javno mnjenje u Srbiji, koliko god da su mediji u rukama "EU nema alternativu" bolumente, za tu percepciju neaktivnosti, dosade, neobavestenosti, pa cak i lenjosti, razloge treba traziti i u samoj stranci, odnosno nedopustivo losem marketingu, losim kadrovskim resenjima u proslosti (secate li se onog nesretnog Obrena Joksimovica ili ministarke obrazovanja, zaboravio sam joj ime?), neselektivnom primanju sumnjivih preletaca u svoje redove a istovremeno lakim razlazom sa nekim od svojih dugogodisnjih uspesnih clanova (Zoran Drakulic, bivsa direktorka bolnice "Dragisa Misovic" i drugi). Nazalost, ne vidim da se ista na tom polju menja a danas ta stranka ima istorijsku sansu da zbog katastrofalnog ucinka sadasnje vlasti napravi ogroman pomak napred.Steta.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 02 mart 2011 18:11
Neofit77
Ovo postaje zabrinjavajuće, sve češće se slažem sa tvojim tekstovima. :)
Preporuke:
0
0
18 sreda, 02 mart 2011 18:49
malo samokritičnosti braćo dss-ovci
Zoran je u pravu. Neke stvari, nažalost, ne moge samo da se pokriju o opravdaju propagandom B92. Treba se malo osvrnuti i na sopstvenu - dss-ovsku - odgovornost, lenjost, a bogme i lopovluke.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 02 mart 2011 19:56
Biljana Nikolić
Dosadni su i roditelji svojoj deci, ali to ne znači da roditelji nisu u pravu. Najdosadnije roditeljske su - ne jede se sve što leti;
ne juri ko muva bez glave;
nema hleba bez motike;
imaš li ti glavu kad ti drugi odlučuje šta ćeš da radiš.
I kao što deca pronalaze mane i greške svojih roditelje (pregazilo ih vreme, to danas nije važno, šta su oni radili kad su bili mladi, nemaju pojma, da su sposobni više bi stvorili), tako isto se u Srbiji prihvatila vešto plasirana medijska formulacija (predvideo je i Slobodan Antonić svojevremeno ) da je svako bolji od DSSa i da je DSS za sve jedini i najveći krivac i da ništa nije uradio za Srbiju,da je sve radio pogrešno ili da je urađeno sa njegove strane toliko beznačajno da nije vredno pomena.
Mnogi od tih se ljute na Natašu Kandić a niko da vidi da su i sami Nataša Kandić kad je Koštunica i DSS pitanju.
Preporuke:
0
0
20 sreda, 02 mart 2011 20:32
Kuvar Brodski
Pavle je potpuno u pravu sto se tice (ne)povezanosti zivota i ideala, ali ta prica ce doci na red tek kad odu okupatori ili makar malo olabave. Da bi se pravilno orijentisali prvo moramo znati gde smo. Bez toga nam slabo vrede i kompas i mape i pamet. Ako na trenutak iskljucimo samoobmanjujuci psiholosko odbrambeni sistem nepogresivo cemo osetiti da su nam naoruzani razbojnici u kuci, a mi vezani za stolice. Tu dolazimo do razlike izmedju DSS-a i ostalih. DSS je namrsten i nesto se migolji ne bi li se oslobodio, a ostali... jedni cute, smeskaju se i gaze DSS ispod stola da se smiri, drugi se zaljubljuju u otmicare, treci se nude da skuvaju kaficu, cetvrti da pokazu gde su dedini dukati itd.
U lopovlucima i korupciji razlike nema jer sve stranke imaju svoje skrivene lopove koji vrebaju svoje sanse i njima treba da se bavi policija.
Preporuke:
0
0
21 sreda, 02 mart 2011 22:38
Branko
DSS je stranka prebega izrasla na mitu Kostunicine pobede nad Slobom. Indirektno ju je stvorio Djindjic, unistavajuci SPO, ne shvatajuci da ce od male kombi partije napraviti cudoviste. Sta je program te stranke? Kosovo...Volimo mi svi Kosova ali u Srbiji sad i babe znaju gde je ono. Samo su DSS-ovci i dalje neobavesteni...Ili bi da nam Siptari udju u parlament u Beograd i sastavljaju i nasu vladu.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 02 mart 2011 23:28
Jojo
@Branko
Obavestite se o programu stranke, pa da ozbiljno razgovaramo. Floskule slabo "pale" na ovom sajtu (neobaveštenost, samo Kosovo itd).
Preporuke:
0
0
23 sreda, 02 mart 2011 23:52
Zoran za Branka
Pitajte bilo kog Kineza sta je to Tajvan ili sta je to bio Hong Kong 99 godina i dobicete odgovor: to je kineska provincija koja privremeno nije pod upravom Pekinga. To pise i u njihovim udzbenicima istorije za osnovnu i srednju skolu a pretpostavljam i u kineskom Ustavu. I siptari su znali 1981. da je Kosovo i Metohija deo Srbije pa su palili manastire, seljacima letinu a stoku krali ili ubijali i pri tom vikali "Kosovo republika milom ili silom". Nisu samo DSS-ovci ono koji znaju da je Kosovo i Metohija juzna srpska pokrajina: to smatra i dve trecine zemalja sveta i cetiri petine stanovniztva nase planete koje zivi u njima, dakle Vi i Vasi istomisljenici u Srbiji ste u velikoj manjini, kako god da okrenete, a u ogromnoj ste zabludi ako verujete da ce Vam ponavljanje americko-britanske mantre o juznoj srpskoj pokrajini doneti bilo kakve materijalne koristi kao sto Vam obecava LDP. Mozda njihovim celnim ljudima, sto vec i jeste slucaj ali drugima svakako ne.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 03 mart 2011 01:17
BRANKO
NEMAM VREMENA ZA GUBLJENJE. Dovoljno smo videli DSS dok je bio na vlasti i na republičkom i na lokalnom nivou. Inače na Tajvanu ne žive Vjetnamci pa da mogu značajno uticati na vladu u Pekingu. Jojo. I kome je to Koštunica prestao da bude dosadan?
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 03 mart 2011 05:41
Zoran za Branka
Vreme Kostunicine vladavine je bilo mila majka u poredjenju sa ovim danasnjim, hocete po rastu drustvenog proizvoda, realnoj kupovnoj moci stanovnistva, inflaciji, prilivu deviza iz dijaspore i deviznim rezervama u NB Srbije, deviznoj i kreditnoj likvidnosti zemlje, daleko manjoj zaduzenosti a da ne govorimo o 400 hiljada vise radnih mesta nego danas...Ne, narod nema vise ni zivaca ni vremena ali ne za Kostunicu nego za ove nekompetentne, nadmene protuve sto misle da je narod stoka i tako ga tretiraju a snishodljivo se trude da ugode i najmanjem cinovniku sa zapada, makar i na stetu sopstvene zemlje i stanovnistva. Mozda Vi nemate vremena ali ja nemam stomak za podvale tipa "EU nema alternativu", 1000 evra za akcije i slicne lazi. Aman, dosta!
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 03 mart 2011 14:52
Branko Zoranu
Stvarno je smaranje čitati hvalisanje dSS-ovaca. Kao da je kriza samo u Srbiji. Živim u jednom malom mestu u kojem su do prošlih izbora na svim ključnim finansijskim mestima bili dSS-ovci i poznato mi je koliko su pošteni i koliko su se obogatili. Pred izbore su krenuli po selima sa banderama i asfaltom sirovom silom predstavljajući zajedničko imovinu svojom partijskom.Uostalom i NIS ste malte ne poklonili GASPROMU i otuda takođe potiče bezvrednost ionako predizborno naduvanih akcija. Ne branim ove ne vlasti ali kakvih je protuva bilo u vašoj... Dok se vi svi izmenajte na vlasti ovaj narod će iščeznuti. Hvala bogu sa vama neće niko i to ste i zaslužili. I rdikali su od vas bolji. Zbogom dss-u.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 03 mart 2011 16:00
@BRANKO
I kome je to Koštunica prestao da bude dosadan?

ONIMA KOJI SU POČELI DA MISLE SVOJOM GLAVOM

ne mora se glasati za Koštunicu, nije DSS jedina patriotska stranka, ali je sasvim sigurno da se samo srbomsci i rusofobi mogu sa gnušanjem odnositi prema njegovoj vladavini i da ga nazivaju dosadnim.
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 03 mart 2011 16:11
Milica Rajin/ za pocetak Branku
Zaustavio se turista pored Vukovog spomenika i komentarise "E Branko, Branko, sto napisa Gorski Vjenac", toliko o vasoj politickoj obrazovanosti.Slazem se sa komentarom gospodina Popovica. Raskrinkavanje je pocelo, neka nam Bog cuva Kostunicu a buduci izbori |iole posteni|pokazace ovoj podanickoj vlasti, da narod nije stado ovaca kako nas oni etiketiraju. Odlican tekst Ane i uvek rado procitan.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner